Wiel van fortuin

Wiel van fortuin

Gelezen 33 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 18 Favoriet 1 Recensies 22
Literatuur & Romans Artikelen 1 Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0   Leesclub
Daan neemt het vliegtuig naar Las Vegas om te proeven aan het leven van een professionele pokerspeler. Hij laat zijn vriendin, kat en frustraties thuis achter. Vanaf de pokertafel blikt hij terug op een hectische tijd met zijn vader Daniël. Een periode die begint als Daniël, een spaarzame man, wordt getroffen door een herseninfarct en van het ene op het andere moment hulpbehoevend is.

Daniël is gescheiden van Daans’ moeder en heeft sinds zijn alleenstaande status al diverse vriendinnen versleten. De kordate Bianca - met wie Daan niet echt een klik heeft - lijkt echter een blijvertje. Maar, is zij wel zuiver in haar bedoelingen jegens Daniël?

Na een dramatische gebeurtenis verliest Vegas zijn glans en komt Daan erachter dat hij misschien meer lijkt op zijn vader dan hem lief is.

Literaire fictie algemeen
Into Production Publishing