Samen over de grens

Wist je dat miljoenen mensen hun huis verlaten omdat er hun land oorlog is, omdat ze arm zijn, geen eten hebben of hun oogst mislukt is? Wist je dat niet iedereen dezelfde taal spreekt of er hetzelfde uitziet? Wist je dat er in alle landen feest gevierd wordt? Wist je dat.... we er niet allemaal hetzelfde uitzien maar wel hetzelfde kunnen wensen?

Ontdek in dit liedjesboek 'Samen over de grens', in samenwerking met 11.11.11 en Levende Muziek, deriens liedjes over migratie en vluchten, ingezongen door Silke Mastbooms, Raf van Brussel, Karen Hyperman, Govert Deploige, Steve Hashala, Sabien Tiels en Anu Junnonen.

Dit liedjesboek is voorzien van partituren en illustraties, aangevuld met fijne tips voor activiteiten, interessante wist-je-datjes en warme getuigenissen op maat van kleuters en lagere schoolkinderen.

Is Samen over de grens het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Samen over de grens