Wijnkoopgids 2018

De feesteditie van deze klassieker die in 30 jaar tijd en via 2 000 degustaties ruim 66 000 flessen toetste. Een werk mét invloed!

"Frank is de Federer van onze wijnjournalistiek. Met de jaren wordt hij straffer, eleganter en verfijnder." William Wouters (Vice-voorzitter Association de la Sommellerie Internationale)
"De gids is mijn jaarlijkse update van wat er in de swingende wijnwereld leeft. Altijd weer een belevenis." Geert Hoste (auteur/comedian/theatermaker)
"Dit werk heeft een onmiskenbare invloed op de promotie en verkoop van Spaanse wijnen in België." Maria Victoria Morera (ex-ambassadrice Spanje
in Brussel)
De 300 beste wijnen en 30 cava's tegen een betaalbare prijs in een handige gids vol nuttige informatie. De tintelende teksten van Frank Van der Auwera - een van de fijnste wijnpennen - doen je gewoon zin krijgen in een lekker glas wijn.

Is Wijnkoopgids 2018 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wijnkoopgids 2018