Wijsheid op vier poten

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Als Gotham Chopra nog jong is, willen hij en zijn zus Mallika niets liever dan een hond. Zijn vader, de wereldberoemde spirituele auteur Deepak Chopra, heeft het veel te druk en wil er niets van weten. Maar moeder zet door en de kinderen zijn dolblij met de komst van puppy Nicholas, die de boel goed op stelten zet. Het duurt even voordat Deepak zich gewonnen geeft voor de charmes van het nieuwe gezinslid én ziet welke wijsheden er besloten liggen in het gewone dagelijks leven. Vreugde, speelsheid, loyaliteit, verbondenheid, leven in het moment, we kunnen het allemaal leren door open te staan voor wijsheid op vier poten.

Gotham Chopra werkte als correspondent, nieuwslezer, presentator en film- en muziekproducer. Hij publiceert op het gebied van spiritualiteit, cultuur en nieuws. Hij is mede-eigenaar van een aantal mediabedrijven en een stripboekstudio in India.

Deepak Chopra is de wereldberoemde auteur/spreker op het gebied van gezondheid, spiritualiteit en leiderschap. Hij schreef meer dan zestig boeken, waarvan wereldwijd ruim twintig miljoen exemplaren werden verkocht. In zijn workshops haalt hij graag honden aan ter inspiratie, hiervoor ging hij te rade bij Cesar Millan.

Literaire non-fictie algemeen
Monique de Vré
The House of Books
15 september 2011
15 september 2011

Reacties op: Wijsheid op vier poten