Willem wil je wat worst? - Spiegeltjes uit het leven van alledag

We spiegelen onszelf elke dag. Elke keer zien we onszelf met andere ogen. Ook Jacques spiegelde zich vaak en schreef korte columns die in zijn eigen leven ontstonden. Noem het maar bespiegelingen waarmee hij gebeurtenissen uit zijn leven weergeeft die voor iedereen prettig te lezen zijn. Door een ironische kijk op de dingen komt hij ook tot aparte ideeën over de wereld die hij in zijn spiegelbeeld ziet. Het is een boek dat zeer prettig leest en een inkijk geeft in de wereld van Jacques. Dit boek is een waardige opvolger van de gedichtenbundel WATERSCHADUW van Jacques Nagelkerke die in mei van dit jaar bij Boekscout verscheen en die zeer goede reacties kreeg. Ook dat boek is nog steeds verkrijgbaar.

Is Willem wil je wat worst? - Spiegeltjes uit het leven van alledag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Willem wil je wat worst? - Spiegeltjes uit het leven van alledag