Winnaars van vandaag

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1

In 2016 presenteerde de KNVB vanuit de behoefte het Nederlandse voetbal te herijken vol trots haar rapport Winnaars van Morgen. Op basis van discussies en gesprekken met 81 werkgroepleden en 50 overige betrokkenen worden 11 speerpunten, 26 problemen en 31 aanbevelingen gepresenteerd. Alles aan Winnaars van Morgen staat symbool voor wat wij noemen oer-Nederlands: democratisch, polderend, niet concreet, politiek gedreven en gevoelig voor beeldvorming. Maar: wordt er rendement behaald? Waar zijn die winnaars van morgen gebleven? In Winnaars van Vandaag wordt gekozen voor een andere benadering. Wij gaan op onafhankelijke wijze te rade bij mensen met bewezen prestaties. Dit boek slaat de spijker op zijn kop met dank aan de duidelijke visie van enkele succesvolle coaches, bestuurders en wetenschappers op rendement, presteren, ontwikkelen, organisatie en buitenwereld. “De meute komt niet tot oplossingen. Er zitten kenniswolken waarvan wij het bestaan niet eens kennen, waardoor wij op een verschrikkelijke manier achterlopen,” zei één van onze geïnterviewden.

Lifestyle & Vrije tijd
Balspelen