Wonderlust - De kunst van een mooi leven

Rank 7517 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Je kunt honderden redenen verzinnen om witheet van woede en verontwaardiging overhoop te liggen met de wereld. Elke dag. Wie bedenkt het om als president van de grootste democratie van de wereld elke dag gemiddeld vijftien onwaarheden of leugens uit zijn tweets te schudden en daar nog mee weg te komen ook. Naast de verontwaardiging is er ook zoiets als haar – schromelijk verwaarloosde – tweelingzusje, de verwondering. Als Wonderlust al een verborgen ambitie koestert, dan is het om je aan te raken met die ene brandende begeerte: verontwaardig je, jawel, maar vooral, verwonder je. In Wonderlust brengen Caroline Pauwels, Jean Paul Van Bendegem en Pat Donnez spelregels aan voor een mooier leven. Leef het leven in het volle besef van de eindigheid, koop altijd dure schoenen in de uitverkoop en neem nooit een paraplu mee, ook en zeker niet als het regent. +

VUB VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL
01 januari 2019