Advertentie

You Do You

1
Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0
'You do You' biedt een frisse, nieuwe kijk op concurrentiestrategie in de 21ste eeuw. Vanuit recente sociologische ontwikkelingen en inzichten uit de cognitieve psychologie, overtuigen de auteurs tot een andere kijk op branding. Merken riskeren zich immers meer en meer te verliezen in hun focus op de consument, terwijl ze die pas echt kunnen overtuigen wanneer ze trouw blijven aan hun authentieke zelf.

In heldere en bezielde taal bouwen Nele Pieters en Stephanie Duval voort op de fundamenten van de concurrentiestrategie en voegen ze een originele dimensie toe aan een theorie die de voorbije decennia heeft stilgestaan. De auteurs dagen de lezer op een speelse manier uit om hun vooroordelen los te laten en geven hen tegelijkertijd de handvatten om betere keuzes te maken. 'You do You' moedigt bedrijven, organisaties en professionals aan om de wereld te bekijken vanuit een ander perspectief. Door het onrealistische verlangen los te laten om iedereen te willen aanspreken, en een identiteit te creëren met een duidelijke focus, worden merken onweerstaanbaar voor diegenen die er echt toe doen.
Genre
Non-fictie
Aantal pagina’s
156
Uitgeverij
uitgeverij Pelckmans Pro
Laatste editie
21 mei 2020
ISBN
9789463372206
+

Boekinformatie wijzigen

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic