Zal het tij weer keren?

Dromen zijn allang vervlogen het verleden heeft mij geleerd een leven zo snel en bewogen menigmaal zijn mijn paden gekeerd veranderingen in alle hevigheid zekerheden van mij afgenomen toch lever ik elke dag weer die strijd ik weet er valt niet aan te ontkomen het is jammer dat ik niet geloof en de wensen overboord heb gegooid tussen willen en krijgen is een kloof ik voel mij al jaren berooid ballast opgestapeld zonder vragen een overvolle put vol tegenslagen toch weet ik al die zorgen te dragen en hoor je mij niet snel klagen ieder mens krijgt te maken met dat wat hij op zijn pad aan kan daarom leef ik elke dag met mijn taken en maak ik er gewoon het beste van als je niets van tevoren hebt bedacht waardeer je wat er op je pad kan komen wie weet dat het ooit went en ik toch weer zal gaan dromen van dingen die ik eens zo lief had vertrouwen terugvind in een leven waarbij ik eens een frisse kijk bezat en ik mezelf en de liefde kan geven aan de zin en inspiratie van het moment het leven is vol verwondering ik heb zeker goede tijden gekend

Is Zal het tij weer keren? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zal het tij weer keren?