Zeven Zotgevallen

Zeven zotgevallen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Junior   Topics 0

Zeven Zotgevallen Voorleesverhaaltjes voor de winter ‘Zeven Zotgevallen’ neemt je mee op voorleesreis! Glijd mee met de pantoffels Pippa en Paula, bespeur waarom rendier Remus zo verdrietig is en ontdek het land van Jack, de koudste plek op aarde! Nestel je met een warm dekentje op je favoriete leesplek en geniet van deze absurde, hilarische en hartverwarmende winterverhalen. Voorlezen vanaf 6 jaar Zelf lezen vanaf 9 jaar Bieke Vanlaeken (1989) is leerkracht Nederlands en godsdienst. Deze creatieve duizendpoot acteert, regisseert, zingt en schrijft. Als auteur zette ze haar eerste stappen met het schrijven van theaterstukken voor jeugd. Haar fantasierijke jeugdboeken 'Helena' en 'The Nerd Academy' slaan aan bij de tieners. Met deze voorleesverhaaltjes prikkelt ze de verbeelding van kinderen én hun ouders. Biekes doel is dan ook om zoveel mogelijk kinderen en jongeren de liefde voor lezen en schrijven bij te brengen.

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar