Zo gepiept

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Lijsten 1   Topics 0

De traditionele AGV-maaltijd (aardappels-groentenvlees) vormt voor veel huishoudens nog altijd de dagelijkse basis. En terecht, want volgens recent onderzoek door het RIVM is de AGV dé maaltijd die gemiddeld genomen de meeste groenten bevat. Met dit boek wil Samuel Levie door middel van spannende en lekkere recepten de AGV in een modern jasje steken.
Zo gepiept bevat vijftig recepten uit diverse windstreken. De aardappel (A) is de vaste waarde, de groenten (G) zijn volop aanwezig en de (V) staat voor vis, vlees of vega, en hiermee wordt eindeloos gevarieerd. De ingrediënten van de recepten veranderen met de seizoenen mee. De gerechten zijn complete en gezonde avondmaaltijden (die met kleine aanpassing ook als lunch kunnen worden gegeten) en hebben een actieve bereidingstijd van maximaal een halfuur. Bovendien bevat Zo gepiept vele tips om verspilling te voorkomen.

Culinair
Eten en drinken algemeen