// Wil je een ex-roker worden? Stoppen is erg moeilijk – toch kan het. Ook jou zal het lukken om te stoppen met roken als je je eigen Gouden Formule vindt. In dit boek staan heel veel tips en praktische strategieën waarmee je een persoonlijke handleiding kunt maken om van de verslaving af te komen – en te blijven. Maak je niet druk over een mislukte poging, uiteindelijk lukt het je echt te stoppen! Zo stop je met roken is helemaal up-to-date met de allernieuwste medische en psychologische inzichten, en bevat uitgebreide informatie over stoppen-met-rokenprogramma's in Nederland en Vlaanderen. " />

Zo stop je met roken - De gouden formule

Wil je een ex-roker worden?

Gezondheid & Psychologie
Oorspronkelijke titel