Zoete wraak

Gelezen 29 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 7 Favoriet 1 Recensies 1
Jackie Collins
Zoete wraak

Opwindende roman van de koningin van verleidelijke verhalen: lust, seks, schandalen en zoete wraak!

Shelby Cheney is een 32-jarige schoonheid en bovendien een getalenteerd actrice. Het succes lacht haar toe, ze is zelfs genomineerd voor een Oscar. Maar ze is getrouwd met Linc Blackwood. Een macho filmster met een voorkeur voor veel drank en mooie, gewillige vrouwen zoals Lola Sanchez. Lolas weg naar de top was moeilijk en Linc heeft haar indertijd van haar onschuld beroofd. Nu is ze beroemd en wil Linc als tegenspeler in haar nieuwe film zodat ze op passende wijze wraak kan nemen.

Jackie Collins verkocht van haarromans wereldwijd meer dan 400 miljoen exemplaren. Haar internationale doorbraak kwam in 1983 met het boek Hollywood Wives (Vrouwen van Hollywood), dat werd verfilmd tot een succesvolle miniserie, net als veel van haar volgende boeken. Jackie Collins woont in Beverly Hills.

Populaire fiction algemeen
Pockets populaire fictie