Zoeter dan wraak

Zoeter dan wraak

Rank 7873 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Een lijk in een moeras, een onverwacht overlijden in een chique villa, onverklaarbare doden. Ongelukkige omstandigheden of kwade opzet? Hoe sluw moet je zijn? Vergelding, liefde en moord spelen de hoofdrol in tien zinderende verhalen.

Motief voor deze bloedstollende bundel: het goede doel.

De opbrengst van de bundel ‘Zoeter dan wraak’ is bestemd voor Diabetesvereniging Nederland DVN. Diabetes wordt ook wel suikerziekte genoemd en is een chronische stofwisselingsziekte waarbij er te veel suiker in het bloed zit. Iedereen kan diabetes krijgen met lichamelijke complicaties tot gevolg. Op dit moment hebben ruim een miljoen Nederlanders diabetes; daar komen wekelijks ongeveer twaalfhonderd mensen bij. Voorlichting en ondersteuning zijn daarom van het grootste belang.

AUTEURS
Iris Boter, Jacqueline Coppens, Svea Ersson, Marjolein van der Gaag, Aefke ten Hagen, Diana van Hal, Linda Jansma, Marcella Kleine, Katja Schoondergang en Anita Terpstra.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Godijn Publishing