Zomertijd
  Luister een fragment

VN:

Zomertijd

Rank 3397 Gelezen 734 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 178 Favoriet 12 Recensies 10
Thrillers & Spanning Lijsten 6 Spots 1   Topics 0
Koen en Isabel hebben allebei een zeer verantwoordelijke en drukke baan. Wanneer de schoolvakantie aanbreekt, komen ze in de problemen. Hun dochtertje Bibi zou, voordat ze zelf met vakantie gaan, een week bij opa en oma logeren. Maar Isabels vader krijgt een hartinfarct en moet in het ziekenhuis worden opgenomen.

Naast de zorgen die ze om zijn gezondheid hebben, moeten ze opvang voor Bibi zien te regelen. Op aanraden van een collega van Koen brengen ze haar naar een zomerkamp.

Elke dag bellen ze met hun dochter om zich gerust te stellen. Totdat ze een telefoontje krijgen dat Bibi is verdwenen?

Een grootscheepse zoekactie levert niets op. Dan neemt een vreemde contact op met Isabel. Als ze haar dochter ooit nog terug wil zien, zal ze een hoge persoonlijke prijs moeten betalen.

Literaire thriller
Streek- en familieromans
Thriller
A.W. Bruna Uitgevers
01 januari 2008
28 oktober 2009

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Bryan Fohler

Chicklit in jasje literaire thriller

door: Manon Hendriks 1 like
Na haar debuut All-inclusive in 2006 en haar tweede boek De vlucht in 2007 is Susanne Vermeer nu terug met, zoals op de cover staat, ‘de zomerthriller van 2008’, Zomertijd.
Een weinig spannende titel maar de achterflap maakt wel nieuwsgierig.
Koen en Isabel zijn druk werkende ouders. Koen is...

Reacties op: Zomertijd