zullenwehetliefdenoemen

Zullen we het liefde noemen?

Gelezen 112 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 67 Favoriet 3 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 3   Topics 0

Esther houdt van haar man Stef en van haar kinderen, uiteraard. Ze houdt van haar vader, al zou ze dat soms liever niet willen. Want houdt haar vader wel van haar? En hoeveel houdt Esther van die andere man, Jack? Wanneer haar achtjarige zoon Linus de overbuurman doodrijdt, wijst alles eerst op een ongeluk. Dat gelooft Esther toch. Maar is dat wel zo? Want die overbuurman is ook wel de leerkracht die Linus vorig schooljaar het leven heel erg zuur maakte. De inspecteur die op de zaak wordt gezet doet zijn werk grondig, dus rest Esther geen andere keuze dan dit zelf ook te doen. Al moet ze daarvoor haar eigen leven wel heel scherp onder de loep nemen. Van hoeveel mensen kun je tegelijkertijd houden? En hoeveel doe je voor de mensen die je graag ziet?

Spannende boeken algemeen
Uitgeverij Vrijdag
17 juni 2020
21 juli 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lisa Kiewit

Reacties op: Zullen we het liefde noemen?