Wat je weten moet

Wanneer Lea met haar dochter Alice in het midden van de nacht met gierende banden de Provence verlaat, weet ze dat ze nooit meer zullen terugkeren. Ook in het vakantiehuis van haar ouders, waar ze een paar weken eerder naartoe waren gevlucht, zijn ze immers niet meer veilig. Terwijl Lea achter het stuur zit, ontdekt de lezer stukje bij beetje wat die weten moet. Over Lea. Over haar dochter Alice. Over diens vader Jorge, die veel minder afwezig is dan Lea zou willen. Over waarom Lea niet anders kan dan blijven vluchten. Over het verschil tussen alleen en eenzaam zijn. En over wat we allemaal weten. Dat alles, uiteindelijk, altijd over de liefde gaat.

Is Wat je weten moet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat je weten moet