Zusje

Ik word door Tom altijd Zusje genoemd, want dat ben ik in de ogen van mijn grote broer. Zijn oogappeltje dat hij zo streng mogelijk bewaakt. Ik ben trots op mijn sterke dapper broer, maar ik voel ook iets anders voor hem. Ik heb er de woorden niet voor, maar ik sta ook niet bekend als iemand die graag praat. Als het even kan, zeg ik liever niets. En toch worstel ik ermee. Gelukkig kan ik veel kwijt als ik train in de boksschool, tot het ook daar mis gaat. Hoe kom ik hier ooit uit?
Zusje is een pakkend debuut dat het verhaal vertelt hoe je met vallen en opstaan alle obstakels kunt overwinnen.

Recensies (11)

Meer recensies

Is Zusje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zusje