Zwart bloed

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Marissa is een negentienjarig meisje uit een intelligente familie. Haar vader is archeoloog en ook zij heeft interesse in geschiedenis. Als klein meisje mocht ze nog wel eens met haar vader mee naar zijn werk. De laatste jaren gebeurt dit niet meer. Marissa wil graag dat het weer wordt zoals vroeger. Ze komt erachter dat haar vader deze zomer naar een opgraving in Italië gaat en ze krijgt het voor elkaar om mee te gaan. Haar vader en zijn team hebben restanten gevonden van een necropolis. Ze hebben alleen nog geen idee wat ze zich op de hals hebben gehaald door dit op te graven.

Bij de opgraving is een authentiek voorwerp gevonden. Nadat deze is gevonden gebeuren er allemaal vreemde dingen. Marissa krijgt vreemde dromen, nachtelijke bezoeken en haar familie begint eronder te lijden. We volgen Marissa en haar familie bij de nare gebeurtenissen die los zijn gekomen door de opgraving. Gaan ze een manier vinden om erachter te komen waar het vandaan komt? En zijn ze in staat om de toenemende schade te stoppen?

Sciencefiction & Fantasy
Griezel- en spookverhalen, horror