Zwarte dageraad
  Luister een fragment

VN:

Zwarte dageraad

Rank 1609 Gelezen 1417 Aan het lezen 28 Wil ik lezen 424 Favoriet 54 Recensies 39
Thrillers & Spanning Lijsten 6 Spots 6   Topics 0

Olivia Rönning heeft besloten terug te keren bij de politie en wordt op een zaak gezet in de provincie Skåne. In een naburig stadje is een gruwelijke kindermoord gepleegd. Een paar dagen later wordt er nog een kind gedood, deze keer in een dorpje vlak buiten Stockholm. Bij beide kinderen, de zeven jaar oude Aram en de driejarige Emelie, is de nek op dezelfde manier gebroken.
De brute moorden op de onschuldige kinderen veroorzaken een schokgolf door het hele land.
Mette Olsäter van de Rijksrecherche is betrokken bij het onderzoek. Ze verdenkt een racistische groep die bedreigingen heeft geuit naar de ouders van de kinderen.
Als een onderzoeker van het Nationaal Instituut voor Forensische Wetenschappen iets op het spoor komt, neemt ze contact op met Mette Olsäter. De testuitslag geeft de zaak een zeer onverwachte wending...

Literaire thriller
Rönning & Stilton (3)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
11 mei 2015
14 februari 2017

IJzersterke filmische thriller

door: Anique Mulder 3 likes

Cilla en Rolf Börjlind debuteerden twee jaar geleden met Springvloed, dat lovend werd ontvangen. Het schrijversduo onderscheidt zich door het snelle schakelwerk tussen scènes, een pakkende plot van begin tot eind en uitgewerkte karakters. Het derde deel in de serie met Olivia Rönning en Tom...

Reacties op: Zwarte dageraad