Zwarte wind

Tijdens de laatste dagen van de Tweede Wereldoorlog probeert Japan de Verenigde Staten nog een wanhopige slag toe te brengen ? een soort kamikazeactie, uitgevoerd door twee onderzeeërs die naar de westkust worden gestuurd, met aan boord een revolutionair, nieuw biologisch virus. Geen van beide onderzeeboten bereikt echter het beoogde doelwit.
Maar dat betekent niet dat ze verloren zijn gegaan. Iemand is op de hoogte van de onderzeeërs en weet wat ze aan boord hebben. Iemand heeft buitengewone plannen met deze kostbare buit ? een plan dat de wereld zoals we die kennen onherkenbaar zal veranderen. Het enige dat in de weg zou kunnen staan zijn drie personen: een zeebiologe, Summer genaamd, een scheepswerktuigkundige die Dirk heet, en hun vader, Dirk Pitt, het nieuwe hoofd van de NUMA.
Pitt is al eerder geconfronteerd geweest met dood en verderf zaaiende vijanden, en heeft zelfs de hulp van zijn kinderen ingeroepen om hen een halt toe te roepen. Maar nooit eerder heeft hij oog in oog gestaan met zo?n kwaadaardige tegenstander...

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Zwarte wind het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zwarte wind