erg spannend

acrazylady 21 januari 2021
het boek is uitgegeven door de schrijfster zelf en daardoor waren er taal en typfoutjes die over het hoofd waren gezien. het verhaal is vlot geschreven en voor mijn gevoel soms iets te vlot maar toch mag er van mij een vervolg komen want wil weten hoe het nu verder gaat met Jade. het begint met Jade die na een aanslag op haar school een andere identiteit krijgt en naar een school gaat voor probleemjongeren. de dader van de aanslag zat namelijk achter haar aan. daar krijgt ze al snel een groep vrienden maar echt veilig is ze niet want hij zit nog steeds achter haar aan. ze maakte voor mijn gevoel stomme fouten maar dat ligt aan mij want ben zelf al lang geen tiener meer. er zaten wendingen in die ik niet verwacht had en die erg goed waren. spannend vanaf het begin en erg van genoten.

Meer recensies van acrazylady