bedankt voor de boekentip

acrazylady 27 januari 2019
Miryem's vader is een geldschieter maar niet goed in zijn werk. Miryem is er veel beter in en zelfs zo goed dat ze de aandacht trekt van de koning van de wezens die in het woud wonen. ze moet mee met de koning om voor hem zilver in goud te veranderen. je volgt niet alleen Miryem maar meer mensen ieder met hun eigen problemen. was in het begin wel even lastig om wie het ging want er worden geen namen genoemd maar al snel had ik het door. een spannend boek met een aantal wendingen die ik niet verwacht had. dit boek was me aangeraden via Hebban anders had ik hem niet zo snel gelezen want was geen groot fan van het boek Uprooted van haar maar deze viel me 100% mee. kan je deze zeker aanraden en vond die een stuk beter dan Uprooted. maar smaken verschillen.

Meer recensies van acrazylady