Tom Lake

Alexs Books and Socks 11 december 2023
‘Tom Lake is een hoopvolle en waarachtige roman over jeugdige liefde, over de liefde binnen een huwelijk, over de dynamiek in een gezin, en over de levens die ouders voor de geboorte van hun kinderen hebben geleid.’ Laat ik nu echt houden van verhalen die de echtheid van het leven niet schuwen.

Dankzij de schrijfstijl zat ik meteen in de juiste sfeer en mindset om dit verhaal te lezen. Maar dit verhaal, de schrijfstijl van deze auteur is vooral genieten. Genieten van een boek dat dankzij het feit dat de personages niet perfect zijn, dat het leven hobbelig en grillig kan zijn, perfect is.

Ann Patchett weet alles zo goed neer te pennen. Meteen weet je dat dit boek gaat over echte levens, echte mensen, echte verhalen ondanks dat het fictie is. Een kunstenares met woorden. Woorden die steeds hun plaats vinden, die steeds terecht komen daar waar ze horen te zijn.

Meer recensies van Alexs Books and Socks