Het hollandse huis

Het Hollandse huis

Rank 682 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 43 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
Aan het einde van de Tweede Wereldoorlog lukt het Cyril Conroy door een slimme investering een groot vastgoedimperium op te bouwen. Met zijn nieuw gevonden welvaart besluit hij het Hollandse huis te kopen, een prachtig landgoed aan de rand van Philadelphia. Hij koopt het als een verrassing voor zijn vrouw, maar het huis zal uiteindelijk alles en iedereen waar hij van houdt te gronde richten. Het verhaal wordt verteld door Cyrils zoon Danny. Hij en zijn zelfverzekerde en briljante zus Maeve worden na de dood van hun vader op jonge leeftijd uit het Hollandse huis verbannen door hun stiefmoeder. Opgegroeid in rijkdom keren ze nu terug naar de armoede waar hun ouders ooit aan ontsnapt waren
en het enige waar ze op kunnen rekenen is hun liefde voor elkaar. Deze onverbreekbare band zal hun levens redden en hun toekomst bepalen.

Ann Patchett, wereldwijd bestsellerauteur van romans als Gemeengoed en Bel Canto, is terug met een zeer krachtige roman: een
rijk, veelgelaagd verhaal over de band tussen een broer en zus, over het huis van hun jeugd en over een verleden dat hen maar niet los kan laten.
Uitgeverij De Bezige Bij b.v.
17 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Els1971
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Het Hollandse huis