Amanda 06 augustus 2013
Het boek begint gelijk met de moord op Grace. Dan gaan we 5 jaar verder, 5 jaar waar in veel gebeurd is. Nicky wordt meegesleurd in een spannend kat en muis spel, waarbij ze niet weet wie ze kan vertrouwen. Is zij het volgende slachtoffer van de moordenaar van Grace? (Haar beste vriendin). en heeft haar man, Greg, er iets mee te maken, en zo ja, wat dan? En welke rol speelt Adam hier in? Ze komt ineens heel veel te weten over Greg's verleden. Wat weet ze eigenlijk van hem? Behalve dat hij de weduwnaar van Grace is. Het boek is lekker vlot geschreven en voert je mee in een spannende verhaallijn op zoek naar de moordenaar van Grace en diegene die nu achter Nicky aan zit

Meer recensies van Amanda