Niet haar beste boek

An80 30 maart 2015
Ik sluit me aan bij de titel van de hebban recensie. Het boek begon veelbelovend maar is toch wat teleurstellend. Het verhaal was leuk en het las makkelijk weg. Maar het hele twitter gebeuren vond ik niet heel erg bijzonder. De schrijfster brengt er ook nog een 'thriller'elementje in, maar dat had ze beter niet kunnen doen. Het is van mijlenver te raden hoe het zit. Ze had het boek beter echt een leuke gezellige chicklit kunnen laten. Ik ben dan ook niet echt van plan om de andere 2 delen te lezen, ook al hebben die goede recenies. Op de binnenflap staat dat Harrewijn de grootste chicklitauteur is. Ben van mening dat zoiets niet in de flap moet, want dat is altijd subjectief en ik ben het daar dus ook niet mee eens,

Meer recensies van An80