Feelgood

anastassiatm 29 december 2019
Christmas Shopaholic van Sophie Kinsella is het negende boek van de Shopaholic-serie. De serie volgt één karakter, onze Shopaholic Becky, en zou waarschijnlijk het beste vanaf het begin in volgorde kunnen worden gelezen. Ik heb dit echter niet gedaan aangezien ik een laatkomer ben.. oeps. Ik heb dit boek gelezen als een 'standalone' en ik heb alles prima begrepen. Na dit boek ben ik zeker een fan geworden van Sophie Kinsella.

Christmas Shopaholic is het perfecte feelgood-boek om te lezen met een grote mok warme chocolademelk en kerstmuziek die vrolijk op de achtergrond wordt gespeeld. Het boek maakte me hard op aan het lachen met de heerlijke chaotische avonturen. Zeker een aanrader!

Meer recensies van anastassiatm