Robothuisdieren: de toekomst?

Andromeda 02 april 2019
Het boek staat centraal om robothuisdieren, die de elektronika zoals mobiele telefoons en laptops compleet vervangen hebben. Lacey is een kei in het reparen van deze dieren, hoewel dat niet helemaal is toegestaan. Ze wil dolgraag naar Profectus, de beste technische school die er is. Enige vereiste: je moet een level 3 baku hebben. En laat Lacey die nu net in een ravijn vinden.

Het is een goed in elkaar gezet verhaal en waar ik bij sommige SF boeken een gevoel van ongeloofwaardigheid krijg, had ik dat bij dit boek niet. Een hoogstandje is het echter niet. Het boek sluit af met een grote cliffhanger, waardoor ik wel benieuwd ben naar het volgende deel; waarschijnlijk ga ik proberen het te lenen bij de bieb.

Meer recensies van Andromeda