Jinxed

Gelezen 144 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 134 Favoriet 7 Recensies 31
Young adult Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 6   Topics 0

Laceys grote droom is om later bij moncha te werken, het enorme technologiebedrijf dat de baku heeft uitgevonden, een digitaal huisdier waarmee je honderd keer meer kunt doen dan met een smartphone en die
bovendien een echte vriend kan worden.
Om haar doel te bereiken wil Lacey naar Profectus, een eliteschool waar alles draait om hightech. Wanneer ze wordt afgewezen, omdat ze zich geen geavanceerde baku kan veroorloven - maar alleen een simpel insect: de
Nokia onder de baku's - valt haar droom in duigen.
Dan vindt ze onder een struik de kapotte resten van een level 3 baku. Met engelengeduld weet ze het ding te repareren, en dan staat er een adembenemend mooie kat voor haar, die ze Jinx noemt. Tot haar vreugde krijgt ze met Jinx alsnog toegang tot Profectus. Maar dan beginnen de problemen. Jinx is anders. Hij lijkt soms wel... echt. En waarom is haar gezworen vijand Carter zo bovenmatig in hem geïnteresseerd?

Young Adult
Fictie 15+
Angelique Verheijen
HarperCollins Young Adult
15 januari 2019
15 januari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een bijzonder boek over robot-huisdieren

door: Aimee

Lacey droomt al haar hele leven van één ding: een opleiding volgen aan Profectus, de grootste en beste technische school die er bestaat. Ze haalt hele goede cijfers, maar wat ze niet heeft is een level 3 baku. Een vereiste om aan de eliteschool te mogen studeren.

Baku’s zijn een belangrijk...

Reacties op: Jinxed