Inspirerende brief

Anneke Visser 23 maart 2024
Bij het zien van de mooie cover van Een brief voor jou van mij. van Wieke Mulier krijg je niet meteen een idee van wat voor boek je gaat lezen, wat je kunt verwachten van het boek. Toch heeft men er goed aan gedaan om het in dit geval simpel te houden. De titel spreekt voor zichzelf, je weet meteen wat je kunt verwachten van het boek. Het boek is heel mooi vormgegeven.
In Een brief voor jou van mij. van Wieke Mulier heeft de auteur een brief geschreven aan haar overleden man. Ze probeert in de brief antwoorden te krijgen op vele vragen. De auteur blikt terug op haar huwelijk met haar man en haalt ook herinneringen op uit de tijd voordat ze haar man leerde kennen. De kennismaking met haar man is een bijzonder verhaal. Tijdens het schrijven van de brief probeert de auteur dichter bij haar overleden man te komen en ze hoopt dat ze met haar brief ook anderen kan helpen. Dat anderen, die een dierbare hebben verloren, ook een brief gaan schrijven aan hun overleden dierbaren.
Hoewel Wieke Mulier een andere mening in Een brief voor jou van mij. heeft, voel je tijdens het lezen van de brief, in dit geval is het weliswaar een boek, maar het is eigenlijk een brief in boekvorm, de liefde van de auteur voor haar man, haar zoons en kleinzoon.

Lees verder op https://surfingann.blogspot.com/2024/03/een-brief-voor-jou-van-mij-wieke-mulier.html .

Meer recensies van Anneke Visser