Hoe je je brein als medicijn kunt gebruiken

Anneke Visser 28 april 2024
Bij het zien van de schitterende cover Je brein als medicijn van John van Heel krijg je meteen het idee dat je een boek over je gezondheid gaat lezen. Voor diegenen die bekend zijn met de Hoe doe je dat?-serie, weten meteen dat dit een deel van die serie is. De titel en subtitel spreken voor zichzelf, je weet meteen wat je kunt verwachten van het boek. De foto's in het boek maken het boek compleet.
In Je brein als medicijn van John van Heel vertelt de auteur hoe je jouw brein kunt herprogrammeren om gezonder te gaan leven. De auteur vertelt waarom het belangrijk is om gezonder te gaan leven, wat dat met je lichaam en brein doet, maar ook hoe ons brein in elkaar steekt. De auteur laat zien dat je brein met meer in je lichaam verbonden is dan je verwacht had. De auteur komt met voorbeelden van mensen die zijn praktijk hebben bezocht, wat zij in hun leven hebben veranderd en hoe ze zich daarbij voelen. De boeken die genoemd worden wil je lezen. Ook vertelt de auteur in het kort de geschiedenis van waarom veel mensen minder zijn gaan bewegen en ongezonder zijn gaan eten. Dit kan overigens tot discussies leiden.

Lees verder op https://surfingann.blogspot.com/2024/04/je-brein-als-medicijn-john-van-heel.html .

Meer recensies van Anneke Visser