Levensecht!

Anneloes 23 september 2020
Verschijningen is een uitstekend boek. Het verhaal gaat over de paranormaal begaafde Merthe, een tiener die net zoals ieder ander overdag gewoon op school zit, maar ook lastiggevallen wordt door geesten. Het is spannend, innemend, en zo levensecht dat het me vaak op mijn nagels liet bijten van spanning. De karakters zijn erg herkenbaar, en ik kan ook mezelf in hen herkennen. Hun vriendschappen en relaties voelen heel natuurlijk aan, tot op het punt waar ik het gevoel had dat ik om de hoek kon lopen en ze tegen kon komen. Het is een boek dat heel makkelijk gelezen kan worden zonder eerst Geestverwanten gelezen te hebben. Ik heb er enorm van genoten en de plot … die heb ik echt niet aan zien komen!

Meer recensies van Anneloes