She's back!

k heb de eer gehad het boek al vooruit te mogen lezen. Ik ben al jaren fan van haar en kan dan ook niet wachten totdat ze wederom een boek uitgeeft. Dit is zeker een boek dat je pakt en pas weglegt als je hem uit hebt! Voor de Karin Slaughter fan, die al haar boeken heeft gelezen, is het een feest van herkenning van oude personages. Het boek is dan ook geschreven in het heden en het verleden. Door deze afwisseling blijf je geboeid lezen en word je vaak op het verkeerde been gezet wat betreft de dader. Het feit dat er veel emoties loskomen tussen Sara en Will door hun beide verleden maakt hun zeer kwetsbaar en menselijk. Je voelt echt met ze mee. Dit boek is vooral geschikt voor de echte thriller fan die wel tegen een stootje kan er komen veel gruwelijkheden naar voren en die zijn tot in de kleinste details beschreven. Een sterke maag komt hier wel van pas. Zelfs in het nawoord weet Karin nog helemaal de spanning erin te houden. Een echter must read!! Zegt een Karin Slaughter fan :-)