Feelgood pareltje

Anouk Röling 03 mei 2022
Christie Barlow sleept je mee in een feelgood serie. Voor Nederlanders is dit boek de eerste kennismaking met deze schrijfster, ze heeft een boek geschreven dat je meeneemt naar Heartcross en niet meer laat vertrekken.

Na het overlijden van haar oma keert Felicity terug naar Heartcross, daar wordt ze met haar verleden geconfronteerd. Een onderdeel van dit verleden is Fergus. Felicity en Fergus zijn niet bepaald goed uit elkaar gegaan, maar zijn ze niet gewoon voor elkaar bestemd?

Voor mij is dit een heerlijk feelgood boek omdat ik vanaf moment 1 meegezogen werd naar Heartcross, ik kon het boek niet wegleggen en ben blijven lezen tot het boek uit was. Ook hou ik ervan als feelgood boeken toch een serieus thema hebben, wat je ook in dit boek zult vinden.

Daarnaast is de cover toch wel zeker een pluspunt van dit boek, en vooral de afgeronde hoekjes, heel fijn.

Meer recensies van Anouk Röling