Gaat de Hype niet snel liggen?

Arne C 12 augustus 2023
Hoe vermoord ik mijn familie is een aangename thriller. Cynisch geschreven met veel psychopatische trekken. Dit boek is een hype en wordt wereldwijd elke dag verkocht. Maar zal deze hype niet snel gaan liggen? Uiteraard spreekt de cover aan en via booktok op tiktok wordt dit boek aangeraden. Ik heb van dit boek genoten en was volledig mee in het verhaal, haalde de psychopatische zaken eruit en er ging dan vaak ook een belletje rinkelen van aha, zo zit het in elkaar.

Maar de schrijfstijl is niet mijn ding, vele lange zinnen, vele lange hoofdstukken. Dit zorgde er soms voor dat ik de aandacht verloor en soms het boek weg legde om even later terug open te doen om verder te lezen.

Zeker wel een aanrader maar je moet er voor zijn.
Een beetje zoals “het meisje in de trein” een goed en leuk boek, een hype, misschien komt er wel een film van maar elke hype zal ook weer gaan liggen….

Meer recensies van Arne C