Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Lezersrecensie

Sterke psychologische thriller die je vastpakt en niet meer loslaat

averbeek 12 februari 2024
Dit was mijn 1e boek van Lisa Jewell maar wauw wat een heerlijke psychologische thriller is dit.
Zoals de cover zegt niet is waar, nou in dit verhaal is niets wat het lijkt.

Het verhaal start met een sterk proloog waar ik meteen in het verhaal zat en mijn nieuwsgierigheid werd gewekt!

Josie en Alix zijn beide als personage sterk neergezet het verhaal wordt ook uit beide perspectieven verteld, Josie vond ik erg interessant en een duister personage want ze verteld zoveel maar bij alles denk je wie verteld nou de echte waarheid?
Alex en Josie nemen samen podcasts op deze lees je ook tussendoor dit vond ik een leuke toevoeging omdat dit je helemaal in het verhaal liet zitten!

Het boek is mysterieus, houdt je in zijn greep en is zo goed geschreven het laat je mee puzzelen in de prive levens van de personages en de ontrafeling naar de plottwists.
Ook al was het soms voorspelbaar er zitten mooie verrassende elementen in waar ik erg van heb genoten!
Zeker een grote aanrader om te lezen ik wil nu meer boeken van haar gaan lezen

Meer recensies van averbeek

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!