Trio recencie

BDEG 28 maart 2024
Laatste deel van een prachtige serie. Die zowel deel een als twee en drie gaan over de Ierse familie O Leary. Zeker voor een derde deel is dit nog steeds een feestje om het te lezen. Ik vind het oprecht jammer dat er zo ver ik weet geen nog meer verhalen hierover door gaan. Er straalt kracht uit de familie, saamhorigheid, maar ook struggles en issues die voor ellende kunnen zorgen binnen de familieband en is die dan sterk genoeg en zo ja of nee wat is er dan voor nodig? Prachtige verhalen over mooie personages ik ben van deze familie gaan houden en dat is denk ik een heel groot compliment. Er zijn vele wijze lessen in verweven die gelinkt zijn aan geloof. Dat maakt het voor mij echt drie parels.

Meer recensies van BDEG