Belinda 28 juli 2012
Hannah en Koen gaan op huwelijksreis naar het prachtige Curaçao. Niks lijkt hun geluk in de weg te staan totdat Ken tijdens het snorkelen spoorloos verdwijnt. Tijdens het politieonderzoek komen bij Hannah de twijfels op zetten. Kent ze Koen wel zo goed als ze denkt en waarom liet die nooit zoveel los over zijn verleden?

Linda van Rijn weet ook dit keer weer een aangename zomerthriller af te leveren. Het enige wat mij een beetje stoort, is dat dit al het 3de boek is, wat overduidelijk geinspireerd is door thrillers van andere Nederlandse auteurs. Heeft Linda zelf geen inspiratie? Het heeft ook wel verschillen, maar toch kan je overeenstemmingen merken ook qua schrijfstijl op zich. Densondanks is het wel een vermakelijk boek, de vakantiesfeer spat ervanaf. Mocht het druilerig zijn buiten dat is dit het perfecte boek om toch in vakantiesferen te komen.

Meer recensies van Belinda