Een onverwachte bestemming.

"Een onverwachte bestemming", geschreven door Sandra Kraak.
Blogtour.
*Sandra nam deel aan de Summer Romance Schrijfwedstrijd, ze bereikte de finale en met deze feelgood-roman won ze een contract.

"Annefleur heeft een succesvol en opwindend leven. Althans... in haar dromen.
De realiteit steekt daar teleurstellend bij af.
Haar baan is saai, en haar vriend, Lars, blijkt evenmin inspirerend.
Toch denkt Annefleur dat je nu eenmaal niet alles kunt hebben.
Ze wint een vakantie naar Egypte en daar ontmoet ze backpacker Joris.
Hij is charmant, grappig en avontuurlijk.
Eigenlijk alles wat ze in haar relatie thuis mist.
Ze maakt het uit met Lars en volgt Joris op rondreis door Aziƫ.
Annefleur is overtuigd dat haar leven nooit meer hetzelfde zal zijn.
Ze heeft haar geluk gevonden.
Maar is dat wel echt zo?".

De cover van "Een onverwachte bestemming" geeft al meteen een zomers gevoel: mooie warme kleuren, zonsondergang, de lichtjes.
Het past goed bij het vakantie/reis element in het boek.

Een fijn te lezen romantisch verhaal.
Er staan flashbacks in, dat was soms even schakelen.
Maar ik vond dat een leuke manier om even "terug te kijken" naar wat er eerder gespeeld heeft.
Ik zat snel in het verhaal, de personages vond ik goed beschreven.
Voor mij was het een leuke feelgood, waarin situaties voorkwamen waarvan ik best blij ben ze zelf niet te hebben meegemaakt.
Met veel plezier gelezen!

Auteur: Sandra Kraak.
Uitgeverij: Kabook.