Geweldige verhalenbundel voor kleuters!

@borduitboekaan 09 december 2022
Wat een heerlijke verhalenbundel is dit! Een absolute aanrader voor iedereen met een kleuter in huis of een groep vol met kleuters! De verhalen gaan over Julia en Ot, broer en zus. Samen beleven ze allemaal herkenbare avonturen. Julia is 6 en Ot is 4 en werkelijk zo'n beetje alles wat er valt te ontdekken en te beleven tijdens deze levensjaren komt aan bod. Soms geschreven als verhaal, soms op rijm. De illustraties zijn prachtig! Kan niet wachten om dit boek voor te lezen in de groep. Waarbij het fijn is dat de verhaaltjes op zich los van elkaar te lezen zijn. We stappen gewoon in bij kerst en lezen vanaf daar het jaar rond. Prettig is ook dat dit een boek is wat je gewoon naast je prentenboeken en verhalenboek kunt lezen, fijn als verhaaltje voor tussendoor of omdat het past bij hetgeen wat speelt in de groep. Ook heel fijn om in te zetten bij een groepsgesprek, want over bijna ieder onderwerp valt er in dit boek wel een verhaaltje te vinden.

Ook echt zo'n heerlijk boek om thuis voor te lezen aan je eigen kleuter voor het slapen gaan.

Meer recensies van @borduitboekaan