Hartbrekend herkenbaar

Charissa87 19 mei 2023
Max, Manon en Noah wonen als "alledaags" gezin in een mooi herenhuis in Borgerhout, een randgemeente van Antwerpen.
Max is een uitgebluste architect die huisvader wordt. Hij is de weg kwijt, moet terug op zoek naar zichzelf en zijn gezin en beland uiteindelijk in een affaire met de buurvrouw. Tegenover Noah voelt hij zich niet de beschermer die ze nodig heeft als opgroeiende tiener en begint haar zelfs te stalken.
Manon is een succesvolle juriste die zich volledig stort op haar carrière en een aanbod niet kan weigeren. Tegenover staat dat ze meer en meer verwijderd geraakt van haar gezin.
Noah is puber die thuis weg wilt, een gevoel die we allemaal wel hebben gehad. Ze voelt aan dat haar gezinnetje niet meer samenhangt zoals vroeger. Ze haat alles en iedereen behalve Pixie, een meisje met 1 arm die ze als kind heeft leren kennen en later terugziet op de middelbare school. Ze zijn beste vriendinnen, en verliefd.
Deze roman gaat over een gezin dat uit elkaar valt. Herkenbaar, hartverscheurend en zo alledaags.

De zwarte pagina's vertellen het verhaal van de auteur Saskia de Coster, of toch niet helemaal?

Meer recensies van Charissa87