Onverwacht

Charlot van Dijk 12 maart 2019
Dit boek ligt al zo lang in mijn kast, dat ik niet eens meer weet wanneer ik deze gekocht heb. Maar ik vond het tijd om nog een boek te lezen van Marie Lu, omdat ik Warcross echt geweldig vond. Ook was er natuurlijk een reden dat ik dit boek ooit gekocht heb en dat is het feit dat ik van Dystopian boeken hou. NU BEN IK BOOS OP MEZELF DAT IK DIT BOEK NIET EERDER HEB GELEZEN! Dit boek is echt geweldig! Het is een snel lezend boek, wat je meesleept in een toekomst waar alles anders is, maar wat vreselijk geloofwaardig is. De plot twists en de karakters nemen je mee in een verhaal, in een wereld waar je helemaal weg kan duiken. Day is geweldig, maar ik ben ook verliefd geworden op June. Gewoon lezen, want ik weet zeker dat ook jij verkocht gaat zijn aan dit hele concept.

Lees meer op: http://readingjournal.princesssam.nl

Meer recensies van Charlot van Dijk