Selfie in meer detail...

charlotte13 23 februari 2021
Britt, een gewoon vijftienjarig meisje, heeft slechte cijfers op school! Haar ouders vertelden haar dat als ze weer naar school kon gaan, ze haar de nieuwe iphone zouden geven. Ze moet dus veel werken !!!
Ze kreeg hele goede punten! Dus ze ontving de nieuwe iphone!
Haar ouders hielden niet echt van sociale media, dus ze had nooit het recht om een ​​van die apps te installeren.
Dus ze had na zoveel discussie het recht om deze Apps te installeren, zelfs als ze veel regels moest volgen!
Een paar weken nadat haar ouders uit elkaar gingen en ze veel leed onder al haar argumenten!
Dus maakte ze de opstandige tiener en brak de regels om hen te laten begrijpen dat ze er erg onder leed, behalve dat het haar helemaal niet hielp om hen het te laten begrijpen, maar het veroorzaakte haar problemen!
Ze had opnieuw een daling van haar schoolpunten vanwege sociale netwerken. Ze dacht alleen aan dat.
Toen kreeg ze last van een bepaalde Dark_lov.e_xx.
Ze ontdekte dat deze persoon in feite Eva was, een meisje dat erg jaloers op haar was!
Maar het verhaal loopt goed af!
ze gaat uit met haar crush Ivo!
Ik vond dit verhaal leuk, het is erg interessant.

Meer recensies van charlotte13