The Bookbabe

19% Kans op geluk ~ Yvanka van der Zwaan
Voorgelezen door: Judith Kingston

Waar ik in het begin heel erg moest wennen aan de stem en intonatie begon ik gaande weg te begrijpen dat deze juist perfect paste bij het hoofdpersonage. De overdreven gestructureerde en soms wat naïeve Ava had geen betere stem dan dit kunnen hebben. Het verhaal wordt op zo'n geweldige, inlevende manier voorgelezen dat je bijna denkt dat het echt Ava is die het verteld, als een soort stand up comedian. Ik heb meerdere malen echt zitten grinneken om haar stomme capriolen, en zag haar geklungel bijna voor me. De auteur heeft een hilarisch verhaal geschreven, waar je je echt even in kan verliezen. Ondanks dat Ava misschien niet het allerdaagse type is, heeft ze een enorm hoge gunfactor. Ze is die ene vriendin die een beetje buiten de boot valt, maar van wie je gruwelijk veel houdt. En zeg nou zelf, er is helemaal niks mis met blauwe pinguïns!

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters