Leuke, vlotte feelgood

corine-fraikin 04 juni 2020
Het huis met de blauwe luiken van Michelle Visser. ⭐⭐⭐⭐ Heerlijk feelgood boek. Je waant je door dit verhaal meteen op het franse platteland. Ik kreeg zin in baguettes en franse streekwijnen! Het verhaal gaat over de nederlandse Anneloes (Loes), die er achter komt dat haar man vreemdgaat. Ze vlucht weg uit Nederland. Uit haar luxe leventje in Wassenaar en koopt in het midden van Frankrijk een wat vervallen maar qua sfeer geweldig ogend huis. Ze besluit om haar bestaan hier op te bouwen en een chambre d'hôtes te beginnen. Maar eerst moet er worden verbouwd. Met hulp van klusjesman Sjoerd wordt het fantastisch. Zal Loes haar draai kunnen vinden in deze omgeving die zoveel verschilt met wat ze gewend was? Leuke, vlotte schrijfstijl.

Meer recensies van corine-fraikin