Broken Wings

corinne1104 12 maart 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik Dragon Wings Broken Truth lezen van Elizabeth Kayland.

De cover vind ik heel mooi en uitnodigend. Zelf ga ik eerst altijd voor de cover en deze trekt mij erg aan. De hoofdstukken zijn prima en het verhaal is vlot geschreven. Rayianna gaat samen met haar vrienden naar de kunstacademie en hebben het erg naar hun zin. Dan begint er een tijd vol onzekerheid voor Rayinna en wordt haar leven verandert door gebeurtenissen. Ze komt voor een keuze te staan of ze haar lot aanvaart of een andere weg inslaat.

Ik vond het een fijn verhaal dat je vanaf dat je begint te lezen pakt. Heb het in een ruk uitgelezen doordat het verhaal je vanaf het eerste moment meeneemt en je wil weten hoe het verder gaat. Kan ook niet wachten om deel 2 te lezen. De personages zijn goed uitgewerkt en passen ook bij elkaar. Het is een boek dat door iedereen gelezen kan worden jong en oud.

Ik geef het boek 4,5 sterren.

Meer recensies van corinne1104