Magisch romantisch verhaal vol humor

Cupcakeje 18 december 2020
normaal lees ik geen romans maar dit boek vond ik fantastisch! Ik heb het in een middag uitgelezen. Het is een romantische sprookjes hervertelling vol galgenhumor en zelfspot.

In het kleine dorpje Ever After in Missouri wonen de echte sprookjes figuren. Het dropje is verborgen voor ''normale mensen'' Helaas heeft het stadje een groot te kort aan liefde, en daar draait nu net hun magie op! De de goede fee peettantes bedenken een plan om Ever After te redden . Ze beginnen zich te bemoeien met de relatie van de twee jonge mensen die zij helpen.

Lucky die heel veel ongeluk in haar leven heeft. En Ransom payne een chocolade magnaat.

ik vond de karakters in dit boek fantastisch, niet alleen de hoofkarakters maar ook hun vrienden zijn goed beschreven en echte mensen met fouten. Maar ook de vele sprookjesfiguren die in het verhaal komen vond ik heel leuk !

Natuurlijk eindigt het verhaal zoals je het verwacht maar dat zorgde er niet voor dat ik de rest van het verhaal niet wilde lezen. Je wilt toch weten hoe ze tot het einde komen. En beide karakters moeten een persoonlijke groei doormaken. Daarnaast gebeurd er van alles in het sprookjes dorp. En dit is gewoon een heel leuk luchtig boek vol met magie en humor!

ik kreeg dit e book in ruil voor een eerlijke review met dank aan kensington books en Netgalley

Meer recensies van Cupcakeje