Zeer aangrijpend en uniek verhaal...

Debbie Schigt 11 januari 2023
Een zeer aangrijpend en uniek verhaal. Een boek wat je aandacht er wel bij houdt. Nu had ik al wel de docu van Jessica & team gezien, maar alsnog raakt het je wel. Ook zeer moeilijk te bevatten, waar die vader allemaal in geloofde en hoe hij zijn eigen kinderen meeneemt in zijn eigen overtuigingen/ geloofsleven. Dat aan hen opdringt zelfs. Hoe internet ook zeer positief uitpakt en uiteindelijk zelfs bijdraagt aan zijn persoonlijke zoektocht en eigen ontwikkeling.Vind het boven alles vooral zeer dapper, om zo’n heftig en zeer persoonlijk verhaal op te schrijven. Daarmee stelt hij zich zeer kwetsbaar en toch ook open op. Alleen al daarvoor, voor die dapperheid, verdiend het boek in mijn ogen elke waardering. En Israel van Dorsten een boekenprijs ! ! ! Ook heb ik diep respect en bewondering voor zijn broer(s)/ zus(sjes), de manier hoe zij allemaal hieruit gekomen zijn en nu hun weg vinden in deze toch best crazy ‘buitenwereld’ Daar neem ik oprecht mijn petje voor af! Daarmee zijn ze een grote inspiratie voor velen. ~ Debbie : )

Meer recensies van Debbie Schigt