Pageturner

Debora74 29 juli 2019
Dit boek heb ik binnen vier uur gelezen. Ik had hoge verwachtingen nadat ik zo veel lovende recensies las en ik ben zeker niet teleurgesteld. Gillian schrijft heel vlot en het prachtige verhaal grijpt je om niet meer los te laten. Ik moest weten hoe het zou aflopen en dus bleef ik tot 's nachts doorlezen. De personages voelden levensecht aan. Allerlei emoties komen aan bod: humor, verdriet, angst, rouw, liefde. Het was soms een achtbaan. Zowel de gebeurtenissen in het heden als verleden bleven boeien en ik vind het knap hoe alle verhaallijnen moeiteloos in elkaar overliepen. Een traan en een lach, liefde overwint. Zeker niet te zwaar, daar was ik van te voren een beetje bang voor. Dit boek is een aanrader voor lezers van feelgood die nét dat beetje meer willen.